مهرشاد برازنده

مهرشاد برازنده

آموزش و سرگرمی
مهرشاد برازنده

مهرشاد برازنده

آموزش و سرگرمی

به دلیل حفاظت از انجمن برخی از فعالیت ها را محدود میکنیم

https://www.namasha.com/v/                   

یکی از دلایل محدودیت های اینستاگرام ، به دلیل طبیعت شبکه های اجتماعی است. ... رفع مشکل (برای حفاظت از انجمن مان برخی فعالیت ها را محدود میکنیم ) چیست؟ پاسخ.در ویدیو بالاست

نظرات 17 + ارسال نظر

سلام من هم همین مشکل رو دارم اگر بخوام پیجی رو فالو کنم میگ ب دلایل حفاظت از انجمن مان برخی فعالیت هارا محدود میکنیم

داری دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام درانیستا گرام هرکاری میکنم نمیتوانم پیام دهم نه خصوصی نه عمومی چکار کنم

... جمعه 15 دی 1402 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام من تازه پیجم رو درست کردم .

وقتی وارد شدم اول خوب اتفاق خاصی نیفتاد اما بعد از چند ساعت وقتی خواستم افرادی رو فالو کنم همین پیام که برای حفاظت از انجمن مان میاد پیجم رو پاک کردم یه پیج دیگه زدم اما باز هم همینطور بود . در کل نمیتونم کسی رو فالو کنم یا به کسی درخواست بدم

لطفا راهنمایی کنید تا چطوری درستش کنم

مهدی چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام.
من نمیتونم پست و ریلز بذارم ..همش همون جمله ی حمایت از انجمن رو میگه. کارهایی که گفتین رو انجام دادم بی اثر بود
چکنم؟

در نسخه های جدید کمتر رخ میده با این روش درست بشه اینستاگرام رو آپدیت کنید و به مدت ۴۸ ساعت از پیج خارج بشید و سپس اطمینان حاصل فرمایید

Ghazal دوشنبه 20 آذر 1402 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام سه هفته هست پیجم نمیتونم کامنت و لایک کنم همش این پیام حمایت از انجمن‌ها میاد میترسم پیجم از دست بدم چکار کنم

سپیده شنبه 11 آذر 1402 ساعت 12:07 ق.ظ

برای منم این پیام میاد که ما برخی هارو محدود می کنیم فعالیت محافظت از ما انجمن دوباره تلاش کنید چی کار کنم

nema.ahvaz.68218 جمعه 10 آذر 1402 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام چرامیخام پست لایک کنم این عبارت برام میادولایک نمیشه ....بخاطرحفظ انجمن برخی فعالیتهارومحدودکرده ایم

علی شنبه 4 آذر 1402 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام خسته نباشید این مشکل انجمنمان و فلان فقط برای من برای یه نفر میاد ولی برا بقیه مشکلی نداره چیطوریه داستان

ابوالفضل منظوری سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 11:05 ق.ظ

واس من این پیامو میده وقتی میخوام فالو کنم که معنیش میشه لطفا بعدا دباره امتحان کنید برای حفاظت از انجمنمان ما برخی از فعالیت هارا محدود میکنیم میشه راهنماییم کنید چکار کنم

سلام به مدت ۲ هفته صبر کنید درست میشه خودکار و کسی رو هم لایک و کامنت نذارید

مرضیه جمعه 19 آبان 1402 ساعت 01:38 ق.ظ

منم همین مشکل دارم نمیتونم کامنت بذارم ذخیره نمیشه چندروزپیشم این طوری شد۵روزدیگه درست شددوباره الان بازم همون پیام می‌ذاره میگه ازطرف انجمن محدودشدایدبه خداشورش دراوردن

سلام صبر کنید به مدت ۳ هفته اوکی میشه

رشید تتی دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 01:50 ق.ظ

بوسسسسسسسس

~ یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام ببخشید برای من همین پیام میاد.
وقتی که میخوام فالو کنم نمیشه یا پستیو لایک میکنم پست لایک نمیخوره من اینکار انجام دادم ولی بازم نشد.
میخوام بدونم مشکل خیلی جدی ایه؟
میتوند باعث بشه کلا پیجم از دسترس خارج شه؟
چیکار کنم که درست شه؟

سلام ببینید این مشکل خودش بعد از چند ماه برطرف میشه متاسفانه نسخه های جدید این مشکل داخلش قابل برطرف شدن نیست اگر هم باشه به ندرت طول میکشه تا خوب شه با تشکر از حمایت و نظر هاتون اگر بازم سوال داشتید می توانید در بخش تماس بالای سایت ثبت کنید تا خود آقای مهرشاد برازنده در اسرع وقت باهاتون تماس بگیرند با تشکر ادمین سایت مهرشاد برازنده

ایلین دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 06:30 ق.ظ

سلام کاری گفتین انجام دادیم بازم نشد

سلام باید محتوا را اپدیت کنم2 ساله میگذره

سونی جمعه 30 تیر 1402 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام وقت تون بخیر چند وقتی هست وقتی میخوام کسی رو فالو کنم یا لایک بزارم برای من از طرف اینستاگرام اخطاری با عنوان we restrict certain activity to protect our community میاد در صورتی که کل افرادی که من فالو کردم ۳ نفر هست و .... این کاری هم که گفتید انجام دادم اما فرقی نکرد و همچنان این مشکل رو دارم . ممنون میشم راه حلی به من بدید.

سلام نسخه جدید راه حل این مشکل اینه که چند وقت مثلا دو هفته کسی را فالو نکنید

امیر بشارت یکشنبه 4 تیر 1402 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام روز بخیر
برای من این پیام فارسی اومده میگن از طرف دولت هست برای گرفتن مالیات آیا از طرف اینستا هست یا دولت ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر

سلام از طرف دولت نیست

امیرحسین دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 02:21 ب.ظ

You can't follow accounts right now we restrict certain activity to protect our community واس من این پیامو میده وقتی میخوام فالو کنم که معنیش میشه لطفا بعدا دباره امتحان کنید برای حفاظت از انجمنمان ما برخی از فعالیت هارا محدود میکنیم میشه راهنماییم کنید چکار کنم

شما این کار را بکن ببین درست میشه یا نه

niila_edit جمعه 18 شهریور 1401 ساعت 07:45 ب.ظ http://niila_edit

درود با تشکر از محبت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد